Lite shopping

Nu har jag handlat en del av hösten skor.
Jag hittade ett par pumps/sko (ja vad är det egentligen) på Din Sko som det stod mitt namn på för flera månader sedan.
Men dom inte funnits i butik så jag mailade huvudkontoret och frågade när dom skulle komma och då skulle dom komma i slutet på september, men inte då....  :o(
Dom kom tydligen i måndags eftermiddag så igår var det jag som var på Din Sko klockan 10 och köpte mina drömskor. Dom var så mycket finare än på bild så jag är jättenöjd.
Dom andra är ett par stövlar som jag hittade på Ebay, jag hittade dom förra hösten men då blev dom så dyra så jag inte hade råd med dom. Men
i förrgår så budade jag hem ett par för endast 20 £.

Nu är jag så glad!!

SkoStövel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0