Lediga dagar...

har jag nu, tisdag och onsdag för jag ska jobba i helgen.
Åhhh det är så skönt, jag skulle kunna vara ledig hela veckan utan
att göra ett endaste dugg...

Imorse var jag iväg till Curves och tränade, jag kände mig väldigt duktig
när jag gick därifrån för jag har inte tränat på 2 veckor eftersom jag har
haft så ont i min handled.
Sen åkte jag iväg till Stinsen för att jag skulle köpa mig ett par nya jeans.

Jag hittade ett par jättefina på Gina Tricot men eftersom är alldeles för
kort för min vikt så fanns det inte några i min storlek.
Jag hade behövt 29/32  men det fanns bara 29/34 och då blir dom ALLDELES
för långa.....    buhuuuuuu

Jag åkte hem och kollade på nätet men där fanns dom ju inte alls med.
*LEDSEN*

Jag vill ha ett par nya jeans och det är nu alldeles meddetsamma  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0