Pepsodent Anti-Age...

... är min nya Buzzador kampanj som startade för nån vecka sedan.Jag fick mitt Buzzadorpaket med 1 stor tub Pepsodent Anti-Age, 15 småtuber att dela ut till vänner och bekanta, 1 Gentle Action-tandborste och 1 Buzzadorfolder. Som Buzzador i kampanjen för Pepsodent Anti-Age får jag och mina vänner prova den första och enda tandkrämen som hjälper till att motverka fem ålderstecken på tänder och tandkött:
  • Erosion av tandemaljen
  • Förlorad vithet
  • Tandköttsproblem
  • Uppdraget tandkött
  • Ilande tänder
Mitt uppdrag kommer vara att borsta tänderna tänder med tandkrämen Pepsodent Anti-Age och tandborsten Gentle Action morgon och kväll i en månad. Under den tiden ska jag ge blixtrapporter här i bloggen där jag kommer att ge saklig fakta om hur jag personligen tycker att Anti-Age fungerar. Jag kommer även att efter att berätta för mina vänner om processen för munnens åldrande och hur Pepsodent Anti-Age hjälper att behålla ett ungdomligt leende.

Imorgon ska jag ta med några fler till tjejerna på jobbet och dela ut och i helgen ska vi nog grilla med ett par kompisar och då ska de få också.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0